Mataala mataala

Afai o lo'o e feagai ma se vai, eletise, po'o se paipa fa'alavelave fa'afuase'i po'o se fa'afitauli tautua vala'au le matou telefoni 24-itula i le 3-1-1 po'o le (415) 701-2311 mai fafo SF pe saini i le sf311.org. Aoao atili pe toe iloilo mataala auaunaga malosi.

Fa'amanatu le Masina Fa'atino o le Tau: E Tolu Mea e Mafai ona E Faia e Puipuia le Si'osi'omaga

Fa'amanatu le Masina Fa'atino o le Tau: E Tolu Mea e Mafai ona E Faia e Puipuia le Si'osi'omaga
  • Sabrina suzuki

O le masina o le Climate Action ma o se taimi lelei e pei ona masani ai e faamanatu atu e na o le tasi le tatou paneta e tatau ona tatou tausia lelei. E tofu i tatou ma meatotino e sili ona tatou fiafia i ai e sili atu ona tatou tausia, ma o le mea tatou te tutusa uma ai le matafaioi o le tausia lea o le "Tina Earth." I le avea ai ma tausimea lelei o le nuu, matou te talosaga atu ia outou manatua mea nei e tolu ma faatasi, e mafai ona tatou faia se eseesega i le faasaoina o le eleele, sami ma le ea e avea ai San Francisco ma aai ua tatou o mai uma e fiafia ai.

Taofi ese mea filogia mai le Fagaloa ma le Vasa.
Taofi ese mea filogia mai le Fagaloa ma le Vasa.


Taofi Mea Fieleia Mai Faga ma Vasa
O mea filogia e pei o lapisi, otaota fagafao, vailaau e tineia ai manu faalafua ma suau'u afi e mafai ona iu i totonu o tatou alavai afā. 

  • Aumai lau ta'avale i se fale fufulu ta'avale fa'apolofesa - latou te pu'eina uma tafega fasimoli e ono fa'aleagaina ai vai o le atunu'u. O le fufuluina o lau ta'avale i le fale e le sili ona lelei ona o le suauu afi ma isi mea filogia e mafai ona fufulu ile auala.
  • Ave i taimi uma lapisi a lau fagafao ma lafo otaota ato ile lapisi. 
  • Matau lenei mea vitio puupuu i le auala e puipuia ai le filogia o vai afā i lou pitonu'u.

Mafaufau Ae E te Fufulu
O le fufuluina o mea sese e mafai ona mafua ai le taugata, gaogao, afaina ai le alavai, ma e afaina ai le siosiomaga.

Fa'aaoga se Alavai ma fai le tautoga e fa'amama mai lapisi ma otaota.
Fa'aaoga se Alavai ma fai le tautoga e fa'amama mai lapisi ma otaota.

Fa'aaoga se alavai
Filifili se alavai afā e latalata i lou fale, a'oga, po'o le galuega, ma ta'utino e fa'asa'oloto mai otaota. E mafai fo'i ona e tu'uina atu i ai se igoa!

  • O lenei polokalame e tu'ufa'atasia ai tagata e pei o le mafaufau o lo'o manana'o e taofia mea filogia, laula'au, otaota, ma lapisi mai le o'o mai i totonu o le tatou alavai ma le siosiomaga. 
  • O lo'o fesoasoani fa'atasi tagata e fa'amama alavai e fa'amama o tatou auala ma fa'aolaola le si'osi'omaga.
  • Aoao atili ma faaaoga se alavai i adoptadrain.sfwater.org

Maimau pe ana mafai e manulele, pi, fugalaau, ma laau ona tautatala. I le avea ai ma sui o Tina Earth, faafetai mo lou agalelei i lenei paneta ma Fiafia le Masina Fa'atinoga o le Tau!

Sabrina suzuki