Mataala mataala

Afai o lo'o e feagai ma se vai, eletise, po'o se paipa fa'alavelave fa'afuase'i po'o se fa'afitauli tautua vala'au le matou telefoni 24-itula i le 3-1-1 po'o le (415) 701-2311 mai fafo SF pe saini i le sf311.org. Aoao atili pe toe iloilo mataala auaunaga malosi.

Fa'amanatuina o Tagata i Tua Atu Malosiaga: Feiloai ia Terry Elisaia II

Fa'amanatuina o Tagata i Tua Atu Malosiaga: Feiloai ia Terry Elisaia II
  • Elisapeta Grubb

Vaiaso Malosi a le Malo e fa'ailoa mea fa'aoga a le nu'u, e pei o le San Francisco Public Utilities Commission (SFPUC), ma fa'amanuiaga uma latou te aumaia i nu'u latou te tautuaina. O nisi o nei fa'amanuiaga e aofia ai le gafatia, o le ta'utinoga i le malosi mama, ma le tali atu i tagata lautele.

O le SFPUC e tu'uina atu fa'amanuiaga uma a le Malo Tele fa'afetai i se aufaigaluega fa'amaoni ma talenia. O nei tagata faigaluega a le SFPUC o loʻo galulue ma le le vaivai e fau, tausia, ma toe faʻaleleia mea tetele, faʻamautinoa e maua e latou tagata faʻatau auaunaga sili ona lelei. 

O se tasi o ia tagata faigaluega o Terry Elisaia II, o se tagata faigaluega laina eletise mo le Power Enterprise. Ina ua uma ona siitia talu ai nei, o Elisaia II ua avea nei ma taʻimua i le auvaa laina. O lo'o i ai le to'atele o tagata faigaluega fou, ma sa fesoasoani tele o ia i le ta'ita'iina o le au fa'atupulaia.

Fa'amanatuina o Tagata i Tua Atu Malosiaga: Feiloai ia Terry Elisaia II

Nuu ose Avetaavale Malosi
Fanau i San Mateo, Elisaia II o se tagatanuu mitamita o le Bay Area. Na te fa'amoemoe e toe fa'afo'i atu i lona nu'u i aso uma, ma o se tasi o auala tele na te toe fa'afo'i atu i le afio'aga o Bay Area o le fa'amumuina o moli... moni. O se vaega tele o lana matafaioi e taulai atu i moli auala a San Francisco. I luga o le galuega, e faʻaalu e Elisaia II le tele o lona taimi e foia ai faʻafitauli: suʻesuʻeina mafuaʻaga o le motusia o le eletise, suʻeina o alavai ua faaleagaina, ma saili fofo. O loʻo faʻamatalaina e Elisaia II le natura taua o lana galuega ma le pule lautele. “E le o mafaufau tagata i taimi uma i le paoa, ae e matauina e tagata pe a le ola le eletise pe leai foi ni moli auala e savali i luga o se auala pogisa. Malosiaga lautele o le saogalemu lautele."

Le vaega sili o lana galuega? O tagata. O le toatele o ana paaga na fananau mai ma ola ae i le Bay Area - e tutusa o latou aafiaga, ma se lagona o le nuu ma le vavalalata. Latou te lagolagoina e le tasi le isi i luga o le fale ma fafo i faaipoipoga, pati aso fanau, ma isi taimi tetele. 

Tu'u Atu i Nuu
Ina ua fesiligia e uiga i lona olaga i fafo atu o le galuega, sa vave ona tausia e Elisaia II lona aiga. E mitamita o ia e sau mai se aiga tele ma ua 11 tausaga talu ona faaipoipo ma e toatolu lana fanau.

Ona ia aumaia lea o aoaoga. Mo le sefulu tausaga talu ai, sa ia faiaoga ai i taaloga a le autalavou, e pei o le pasiketipolo ma le soka. Na ia taʻua o le tuputupu aʻe, taʻalo taʻaloga sa tele sona sao i lona olaga ma maua ai le fesoasoani. E tusa ai ma lea tulaga, ua ia vaai i le faiaoga o taaloga talavou o se isi auala e toe faafoi atu ai i lona nuu.

O le lumanaʻi o le malosi lautele e susulu ma tagata faigaluega faʻapitoa a le SFPUC, e pei o Elisaia II, o loʻo tautua i le afioaga o San Francisco i aso uma. 
A'oa'o atili e uiga i taumafaiga a le Aai e fa'alautele le malosi lautele i San Francisco iinei: www.publicpowersf.org.