Mataala mataala

Afai o lo'o e feagai ma se vai, eletise, po'o se paipa fa'alavelave fa'afuase'i po'o se fa'afitauli tautua vala'au le matou telefoni 24-itula i le 3-1-1 po'o le (415) 701-2311 mai fafo SF pe saini i le sf311.org. Aoao atili pe toe iloilo mataala auaunaga malosi.

O'o Mai Le Li'o Atoa: O Fitafita Tuai O Mai i Fale i Maceo May Apartments

O'o Mai Le Li'o Atoa: O Fitafita Tuai O Mai i Fale i Maceo May Apartments
  • Elisapeta Grubb

I le faʻaaloalo i le Aso Veterans, e leai se taimi sili atu e faʻasoa ai le tala atoa o le Maceo May Apartments, o se 100% fale taugofie na faʻamalosia e Hetch Hetchy Power. Faatasi ai ma le 105 tele-aiga iunite, Maceo May e maua ai se fale mo fitafita tuai e leʻi nonofo i luga o Treasure Island, lea sa avea muamua ma US Naval base. Maceo Me, o le igoa o le nuu, o se fitafita tuai o le Taua a Vietnam ma o se siamupini o fale taugofie mo tagata matutua.

Aso Fitafita Tuai ose taimi e fa'aaloalo ma manatua ai le lototoa ma taulaga a tatou fitafita tuai. Ae e taua foi ona tatou talanoa e uiga i tauiviga e mulimuli mai i le auaunaga. I le atunu'u, luga 10% o le faitau aofa'i e le'i nofoia o tagata matutua. I totonu o fitafita tuai e le o nofoia, Black ma Hispanic veterans o lo'o fa'atusalia fa'atusa. O le numera o fitafita tuai e leʻi nofoia i San Francisco ua faʻaitiitia talu mai le 2010, ae o loʻo i ai pea le 600 veterans o loʻo nonofo i luga o auala i po uma.   

O Maceo May Apartments e maua ai fale taua ma lagolago i tagata matutua o San Francisco sa le'i nofoia. O fale mautotogi na faʻatulagaina i se faiga faʻaoga-faʻalauaʻitele ma faʻamaʻi faʻaleagaina, o ia mea e lua e taua tele i le lagolagoina o tagata matutua ma se talaʻaga o le soifua maloloina o le mafaufau ma maʻi faʻamaʻi. O le avanoa e faʻapotopotoina ai tagata ma faʻatagaina tagata nofoia e fiafia i le natura faʻatasi ai ma se paka faʻalapotopotoga ma fesoʻotaʻiga o auala. E tasi foi le pule o mataupu mo le sefuluvalu tagata nofoia e tuuina atu auaunaga lagolago, o se fua faatatau e maualuga atu nai lo le averesi mo fale lagolago i San Francisco. 

O le mamanu o le fale mautotogi e faʻamuamua le maufetuunaʻi ma le faʻaauau. O le fale o lo'o fa'aalia ai mea tumau e fa'atatau i fa'alavelave fa'alenatura ma a'afiaga o suiga o le tau. Maceo May o net-zero emissions gafatia ma ose mea-eletise uma (leai se kesi faanatura) o lo'o fa'aalia ai le 100% o le eletise e leai se kasa oona ua saunia e Faʻamalosi Hetchy Mana, fa'aola i luga o le fale ma le teuina o maa, ma pamu vai fa'avevela eletise. E le gata i lea, o le fale e puipuia lelei ma e faʻamoemoe e faʻaogaina le 70% itiiti ifo le malosi nai lo le averesi fale tele-aiga.

Mo tagata matutua e le'i nonofo muamua, o Maceo May o se lagona fou o le toomaga, mafanafana, ma le olioli. Tasi tagata nofomau fai mai, “O le aso na ou siitia ai i lo’u lava mea itiiti, o le lagi.” Na talanoa isi tagata e uiga i a fa'atupula'ia nu'u: "Ua uma ona i ai se matou faʻalapotopotoga o fomaʻi e iloa e le tasi le isi." Ole mea lea e fa'aalia ai le malosi fa'afouina ole tulaga lelei, fale mamalu fa'atasi ma auaunaga lagolago ma nu'u.  

O le Treasure Island sa iai muamua le nofoaga o le US Naval Station. I le taimi nei, o le fale o Maceo May Apartments, o loʻo tautua ia i latou na tautua lo tatou atunuu. A o tatou faamanatuina le Aso Fitafita Tuai, matou te faafetai atu ma le faamaoni i fitafita tuai uma mo lo latou totoa, lototoa, ma le tautua.