Mataala mataala

Afai o lo'o e feagai ma se vai, eletise, po'o se paipa fa'alavelave fa'afuase'i po'o se fa'afitauli tautua vala'au le matou telefoni 24-itula i le 3-1-1 po'o le (415) 701-2311 mai fafo SF pe saini i le sf311.org. Aoao atili pe toe iloilo mataala auaunaga malosi.

Fa'afetai i a tatou Fitafita Tuai

Fa'afetai i a tatou Fitafita Tuai
  • Donovan Gomez
Kerisiano Losno

O Novema uma lava, matou te fa'amamaluina ma fa'amamaluina le tele o Fitafita Tuai na latou ositaulagaina le tele o mea e tautua ai lo tatou Atunu'u ma puipuia ona tulaga taua. O Veterans Day o se taimi e manatua ai i latou sa tautua i se tasi o lala e lima o le auaunaga i totonu o le militeri a le Iunaite Setete: Army, Navy, Air Force, Coast Guard, ma Marine Corps. I le San Francisco Public Utilities Commission (SFPUC), o loʻo galulue Veterans i le Ofisa atoa, ma aumaia o latou poto masani ma le poto i la latou galuega. E ala i le faʻamalosia o laina paipa i avanoa faigaluega mo le tele o tagata faigaluega, e mafai e le SFPUC ona tosina mai se vaega eseese ma talenia o tagata faigaluega. I le fa'amanatuina o le Aso Fitafita Tuai, se'i fa'afofoga mai nisi o Vets o lo'o galulue nei i le SFPUC. 

 

Christian Losno - US Army

O Christian Losno na auai sa'o i le militeli mai le aoga maualuga i le 17 o ona tausaga. Sa tautua o ia i le 10 tausaga i le US Army ma fai mai na fesoasoani le militeri ia te ia i le tagata ua i ai nei. O lo'o fa'amatala mai e Losno le auala na fesoasoani ai uiga e tolu ia te ia e fa'asilisili i lana matafaioi o lo'o iai nei i le SFPUC: Galulue Fa'atasi, Fa'atulagaina, ma Fetuuna'i.

Jonathan Samita

"E pei lava ona tatou malamalama i le fausaga, tatou te malamalama foi o le fetuutuunai o se uiga taua. Mai le felauaiga i le tolauapiga, faʻapipiʻiina ma le faʻafeiloaʻi i tulafono fou, ua ou aʻoaʻoina le auala e faʻafetaui ai oe lava i tulaga eseese. Matou te malamalama foi o le galulue faʻatasi e le faʻafefe ai o matou tagata taʻitoʻatasi, ae e faʻafefe ai uili o mea e ausia." Na faamatala e Losno. “O Toa Moni e le ofuina ni pulou; latou te fa'aofuina TAGATA MAILE.”

 

Jonathan Smith - US Army

O loo galue mo le sefulu tausaga o galue malosi i le US Army, o loo galue nei Jonathan Smith o se Water Quality Technician i totonu o le SFPUC Wastewater Enterprise. Na fa'amatala e Smith le fa'aogaina o lona tomai fa'afitafita e fa'asilisili ai lana matafaioi o lo'o iai nei. "Matou te galulue i feoaiga ma faia ni alavai, o lea o le saogalemu ma le fausaga na ou aʻoaʻoina i le militeli na fesoasoani ia te aʻu i galuega matou te faia i aso uma," o lana tala lea.

 

Deidre Andrus - US Army

Deidre Andrus

Na tautua Andrus mo le 12 tausaga i le Active Duty ma litaea mai le US Army Reserve ina ua 21 tausaga o le auaunaga atoa. Na fa'aaogaina e Andrus lona poto fa'amiliteli e fai ma fa'avae mo lana matafaioi o le Fa'atonu Ofisa o Auaunaga Fa'atau i le SFPUC.


Na ia fa'amatala mai, sa ia fa'atupuina le tele o ona tomai fa'a ta'ita'i ma fa'alapotopotoga a'o avea o ia ma ta'ita'i o le Ami. "O le militeli e faia se galuega sili i le aoaoina o taitai. E masani ona ou faia filifiliga e faavae i lesona na aʻoaʻoina mai i loʻu poto masani i le taʻitaʻia o faʻalapotopotoga, galue o se tagata faigaluega ma se faiaoga. Fai mai Andrus.

 

Steve Kech - US Army

Steve Kech, Ofisa o Fesootaiga Lautele i le Vaega o Fesootaiga i lalo o Mataupu i fafo, sa galue i le US Army o se Fomai i Siamani. I le taimi o lana auaunaga, sa ia aoaoina ai le auala e ausia ai ana sini e ala i le galulue faatasi ma isi e ala i tomai tau fesootaiga malolosi. O le aveina o mea na ia aʻoaʻoina i le taimi o lana auaunaga, o loo faaauau pea ona tuliloa e Kech avanoa e faaleleia atili ai o ia i aso uma. "O le SFPUC e faʻamalosia tagata faigaluega uma e fatuina lana lava ala faigaluega ona tuʻuina atu lea o punaoa mo i latou e ausia ai na sini," o lana tala lea.

Steve Kech

 

E momoli atu le faafetai i alii ma tamaitai uma sa tautua pe o loo tautuaina nei lo tatou atunuu i lenei aso. O le anoanoai o osigataulaga ua latou faia mo le puipuia o si o tatou atunuu e le o se mea e leiloa. Manuia le Aso Fitafita Tuai!