Mataala mataala

Afai o lo'o e feagai ma se vai, eletise, po'o se paipa fa'alavelave fa'afuase'i po'o se fa'afitauli tautua vala'au le matou telefoni 24-itula i le 3-1-1 po'o le (415) 701-2311 mai fafo SF pe saini i le sf311.org. Aoao atili pe toe iloilo mataala auaunaga malosi.
vai

Va'ai Mata'utia Fetolofi Fetolofi i Calaveras Dam

Va'ai Mata'utia Fetolofi Fetolofi i Calaveras Dam
  • Betsy Lauppe Rhodes

Pau o le taimi tarantula i le Vanu o Sunol. O le 'tarantula migration' faaletausaga, lea, e amata ia Setema e oo atu i le faaiuga o le tautoulu, o loo faagasolo.

E masani lava ona matamuli, e nonofo i lalo o le eleele i lua, ma po, o nei apogaleveleve fulufulua e feoai. E foliga mai pe a ma le lima tausaga o nofo toatasi (matua i totonu o se lua), e alu atu tarantula tane e suʻe se paaga fafine. Afai e manuia, e le nofo umi ia pe'a. Ua latou taufetuli i le fale ona o le fefefe ne'i 'aina e a latou soa fafine fou.

E le o se mea e masani ai le vaʻaia o se auala o tagata fulufulua o loʻo minoi lemu, ae faʻasolosolo solo i luga o auala i totonu o le vai. O se vaega o taumafaiga faifai pea a le SFPUC mo le puipuia o meaola, o le a vaaia e tagata asiasi le tele o le aufaigaluega a le SFPUC o loʻo faʻagesegese le taʻavale e taofi ma tuʻu ai manu fulufulua e sopoia.

Tarantula e fefefe e le toatele. O ni apogaleveleve lapopoa ma fulufulua. O nei tarantula e na o ni iniseti laiti e lamatia ai. O le tarantulas e la'ititi la'ititi oona oona ma o le u o le tarantula e fa'atusaina i le tui lagomeli. E ui lava e le manaʻo le SFPUC e suʻe i latou i totonu o taavale toso a le ofisa, e fiafia le aufaigaluega e gauai atu ia i latou i luga o auala i fafo.

O le manulauti a le SFPUC o le puipuia lea o nei meaola mai le faaleagaina a o tatou faagaoioia, tausia, ma faaleleia a tatou vai i totonu o fanua o le Alameda Creek Watershed. Ua a'oa'oina le aufaigaluega ina ia mataala i la'au ma manu i lenei nofoaga fa'apitoa, ina ia mafai ona latou puipuia. E oo lava i mea mataʻutia!

Betsy Lauppe Rhodes